29 Temmuz 2009

ÇİÇEKLİ BİR DOĞUM GÜNÜ PASTASI

Merhabalar,


Bir haftalık aradan sonra yeni pastamla geri döndüm. Sevgili yeğenimiz Betül 11 yaşına girdi. İsteği üzerine pastasını pembe ve çiçekli olarak hazırladım. Çiçekler için gül yapmayı tercih etmiştim ama pazartesi günü bir migren atağı geçirdiğim için gülleri ribbon olarak hazırlayabildim ancak. Pasta yapmayı bana sevdiren en önemli unsur pastasını gören çocuğun gözlerindeki ışığı görmek. Çok seviyorum çocukları mutlu etmeyi. Bu haftasonu beni büyük bir telaş bekliyor. 25. doğum günümü kutlayacağım ve kendime özel bir pasta hazırlayacağım. Tasarladığım pasta tam beni anlatacak bir şekilde olacak. 15 kişilik bir parti için tüm hazırlıklar beni bekliyor inşallah sorunsuz bir şekilde atlatırım.


Pazartesi günü görüşmek dileğiyle,
Sevgilerimle


6 yorum:

http://www.lezzetibol.com dedi ki...

Çok güzel olmuş canım. Pembiş pembiş.
Ellerine sağlık.
Sevgiler
http://www.lezzetibol.com

karamel mutfak dedi ki...

kız çocgu olunca pembiş ilk renk oluyor degilmi ?yeninize nice güzel yıllar diliyorum.emeginize salık

Sevil Şahin dedi ki...

ZÜLBİYECİM CANIM ELLERİNE SAGLIK HARİKA OLMUŞ
YEGENİN BETÜLEDE NİCE YASLAR DİLERİM SEVGİYLE KAL

Hansa dedi ki...

eline sağlık betülede hayırlı ömürler.
şimdiden sana da hayırlı yaşlar canım.
kolay gelsin....
herşey istediğin gibi gider inşallah.

Tinker Bell dedi ki...

Betülü tanımasamda onun gibi pembe bir pasta olmuş.Ellerine sağlık.

Halenze dedi ki...

ah ah bana kim pasta yapıcak bilmem ki:) bende insan evladıyım bende kız çocuğuyum yetimim üstelik:(( bu kadar sömürü yeter sanırım aldın mesajı sen:))