9 Kasım 2009

EMİR'İN 2. YAŞ PASTASI VE HAYVAN DOSTLAR KURABİYELERİ

Yakışıklı Emir'imiz 2. yaşını doldurdu. Geçen senede pastasını ben hazırlamıştım. Bu sene annesinin isteği üzerine yine arabalı bir pasta hazırladım. Pastayı hazırlarken çok eğlendim özellikle minik figürler yapmak çok eğlenceli.





Doğum günü hediyesi olarakta hayvan dostlar kurabiyelerimden hazırladım. Partide çocukaların ilgisini çekeceğinden emindim. Sizcede çok sevimli durmuyorlar mı?







Sevgili Emir'e başırılı sağlıklı bir ömür diliyorum.

Sevgilerimle,

9 yorum:

sibellebutikpasta dedi ki...

Çok güzel olmuş canım eline sağlık, özellikle kurabiyelere bayıldım:-)
Sevgiler

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

teşekkür ederim Sibel abla,
bende çok eğleniyorum onları yaparken.

fidaneli dedi ki...

bende kurabıyelere bayıldım komsum:)) ama pastalarında hakkını vermek lazım dımı:))

ellerıne sağlık

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

teşekkür ederim ablacım her yeni pasta kurabiyede birşeyler katmaya çalışıyorum kendime.

pelince dedi ki...

Sen artık aşmışsın :)) şahane olmuş.. hayvan figürlerine bittim.. ellerine sağlık...

Canan dedi ki...

Elinize sağlık hamarat bayan. Pasta da kurabiyeler de on numara olmuş.

Sevgiler
Canan

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

Teşekkür ederim pelin abla,

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

ziyaretin ve yorumun için teşekkür ederim Canan.

Adsız dedi ki...

zulbiye hanim,

ben bunlari gormemistim. bir dahaki sefere bunlardan isteyecegim kesinlikle. bayildim. hatta keske bunlardan da isteseymisim bu sefer de...

asli