1 Mart 2010

NİSSAN QASHQAI PASTA

Merhaba,

Haftasonu hazırladığım Nissan Qashqai pastamı zaman kaybetmeden sizinle paylaşmak istiyorum. Pastayı daha önceden asker kurabiyeleri yaptığım Övkunt bey için hazırladım. Annesi sevgili Sema Hanım oğlu için çok sevdiği Nissan Qashqai arabasını asker kamuflajlı olarak yapmamı istedi. Benim için yeni bir deneyim olacaktı. Çocuklar için araba pasta yapmak kolaydı ancak birebir bir arabayı benzetmeye çalışmak biraz stres yaşamama sebep oldu. Arabayla ilgili yaptığım araştırmalar ve aklımda çizgidiğim taslaklardan sonra pazar sabahı pastayı olurturdum. Elimden geldiğince benzetmeye çalıştım. Kutlamadan sonra Sema hanımın ve Övkunt beyin ayrı ayrı beğenilerini bildirmesi beni çok mutlu etti. Aldığım bilgiye göre kesmeye kıyamamışlar ve tadını da çok beğenmişler.

Sevgili Sema hanım oğlu için hazırladığı bu güzel sürprizde en önemli kısmı bana ayırdığı için çok teşekkür ediyorum.

Övkunt beye sağlıklı, başarılı bir ömür ve hayırlı tezkereler diliyorum.

Sevgilerimle,







Partiden önce benim için çekilen bir resim karesi.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Cok güzel olmus canim... Ellerine saglik,,, Yiyenlere de afiyetler olsun... Sevgilerimle,

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)))
çok şeker !
ellerine sağlık.
sevgiler

Özlem dedi ki...

:)) valla çok hoş olmuş, ellerine sağlık. Sevgiler