12 Ocak 2010

CAILLOU'LU DOĞUMGÜNÜ PASTAMIZ

İşte doğumgünü pastamız aslında parti için 3 adet pasta hazırladım. Biri kızım için diğer ikisi ise Avustralya'dan bizi ziyarete gelen yeğenlerim için hazırladım. Ayrıyken kutlayamadığımız doğumgünlerinide temsili olarak kutlamış olduk. Onların pastalarını da sırayla yayınlayacağım.
Kızım bu sıralar yumurcak tv deki Caillou karakterini çok sevdiği için pastasında onunda olmasını istedim ve ortaya böyle bir pasta çıktı. Kız bebek figürünü hazırlarken sevgili Nesrin ablanın figürlerinden fikir aldım. Caillou yu yapmak ise çok zevkliydi. Pastamızın içeriği vanilyalı sünger kek, vanilyalı krema, muz ve fındık krokandan oluşuyor.

Diğer pastalarda görüşmek üzere,




Herşeyi yetiştirmeye çalışırken pastalar ne yazıkki akşam saatlerine hazırlandı bu yüzden resimleri iyi çekemedim :(

6 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

çok güzel bir pasta olmuş ellerinize sağlıkk

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

sevgili kalp kurabiye güzel yorumun için teşekkür ederim.

nohut oda dedi ki...

elinize sağlık ne güzel yapmışsınız maşallah...

Hansa dedi ki...

çok güzel pasta ...
caillou heeer akşam misafirimiz çocuklar çok seviyor. siiznki kaç yaşında bilem ama benim 7 yaşındaki kızım tam bir caillou delisi :)))

ayşegül mutfakta dedi ki...

ooo caıllouu :) bizde çok seviyoruz değişik bir pasta olmuş hoşş eline sağlık!

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Pasta harika olmuş ellrinize sağlık...
Sevgiler...