8 Mart 2010

BEN 10, SPIDERMAN VE SÜNGER BOB KURABİYE

Merhaba,

Yoğun geçen bir haftasonun ardından zaman kaybetmeden resimleri sizinle paylaşmak istiyorum. İlk olarak Rukiye hanım'ın isteğiyle yeğeni için Ben10, Spiderman ve Sünger Bob'lu 30 adet kurabiye hazırladım. Karakter kurabiyeler yapmaktan çok zevk alıyorum. Haftasonu hazırladığım kurabiyelerle yeni karakterler çalışma imkanım oldu.
Rukiye hanımdan aldığım bilgiyle kurabiyeleri ablası Saliha hanım kendi bloğunda yayınlamış. Kurabiyelerimi farklı bir blogta görmek beni çok mutlu etti.

İşte kurabiyelerim,
















İkinci set olarak hazırladığım Sünger Bob ve arkadaşı Patrick kurabiyeleriyle yarın görüşmek dileğiyle,

Sevgiler

5 yorum:

pelince dedi ki...

Süper!!!! tam benim çocuklara göre,emeklerine sağlık...

Dünya Kadınlar günümüz kutlu olsun...

Sevgiler

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

teşekkür ederim Pelin ablacım. :)
sevgiler,

Unknown dedi ki...

Ellerinize emeğinize sağlık kurabiyeler lezzet ve görsel olarak muhteşemdi .. Yeriniz farklı olacak her zaman..

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

Rukiye hanım beğeniniz ve güvendiğiniz için ben teşekkür ederim.

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.