12 Ocak 2010

3. DOĞUM GÜNÜ KURABİYELERİMİZ

3 yıl önceydi onu ilk kucağıma aldığımda misminik pembe elleriyle elimi tutmasından başka bir güzellik yoktu benim için ve birtanecik kızım büyüdü 3 yaşını doldurdu. Pazar günü güzel bir doğumgünü partisiyle kutladık. Hazırılık aşamaları oldukça yoğun geçen bir parti oldu. Herşeyini kendim hazırlamak istediğim için bir haftalık bir çalışma programı sayesinde sorunsuz bir şekilde partimizi gerçekleştirdik. Ve sıra hazırladığım kurabiye ve pastalarımı sizinle paylaşma sırası geldi. İlk önce hediye olarak dağıttığımız doğum günü kurabiyelerimizi paylaşıyorum. Daha sonra pastalarımız ve ikram ettiğimiz diğer lezzetlerimiz var.

Güzel kızım seni bana bahşettiği için yüce Allah'a binlerce şükürler olsun. İnşallah bütün güzellikler seninle olur.














6 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Ne güzel duygudur annelik....
Önce seni kutlarım ellerine sağlık canım kurabiyeler harika olmuş ve güzel kızınada uzun sağlıklı nice huzurlu başarılarla dolu yıllar dilerim Rabbim hep sevdikleriyle ömür nasip etsin ...
Mck mck mck Cemre'ye :))

pelince dedi ki...

Cemre'nin kurabiyeleri nasılda güzel olmuş,doğum günü kutlu olsun... nice senelere...

Sevgiler yolluyorum..

fidaneli dedi ki...

zulbıye cım cok guzel olacaklarını zaten tahmın edıyordum, yanılmamısım.. ozellıkle tavsanlı olanlara bayıldım;) ama pastayıda merak edıyorum:))

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

sevgili yıldız,pelin ve fidan abla güzel yorumlarınız için çok teşekkü ederim.
Sevgilerimle,

nohut oda dedi ki...

ceren hnm çok şanslıı,yeni yaşı kutlu olsun,bir ömür mutlu olsun inşş

Unknown dedi ki...

Merhabalar
Kurabiyeleriniz cok hos olmus,ellerinize saglik.Bir sorum olacakti.Tavsanli kare kurabiyedeki cemre yazisini nasil yazdiniz?HArfler tek tek yapistirma gibi durmuyor,cok hos gözüküyor.Simdiden tesekkürler.