31 Temmuz 2008

Renkli Kapsüllerde Muffinler ve Kolay Bir Poğaça





Not: Birtürlü resim ekleyemediğimden resimleri daha sonra ekleyeceğim. Şimdilik yandaki resmi koyabiliyorum ancak.


Geçen hafta pazar kahvaltısı için muffin ve poğaca yapmıştım. Aldığım renkli kapsülleri denemem gerekiyordu. Görünüm olarak güzel oldular. Tatları ise süperdi. Tarifini Pastacı Burcu'nun sayfasından aldım. Pastacı Burcu'nun ellerine sağlık. Tarife Buradan ulaşabilirsiniz Benim yaptığım değişiklikler vanilya aroması, limon kabuğu ve meyve şekerlemesi koydum. Poğaçamız ise benim göz kararı oluşturduğum bir karışım.
Hamurumuzun içeriği;
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağına yakın sıvıyağ
1 tatlı kaşığı tuz
2 paket kabartma tozu
Aldığı kadar un ( bu tanıma ben çok sinir oluyordum ama bende yazmaya başladım çünkü unu koyarken ölçmedim.) Hamur elinize yapışmayana kadar un ilave edin.
Bu karışımdan oluşan hamura istediğiniz şekli verip üzerine yumurta sürerek ısıtılmış fırında pişirin. Dikkat edin çok çabuk pişiyor.



Afiyet olsun.

Sevgiler,,,,,

1 yorum:

zarpandit dedi ki...

poğaça tarifi kenara yazıldı muhakkak denenecek:):):))