17 Kasım 2008

BARBİ PASTA - 1




Merhaba,

Geçen hafta araba pastayı yaptığım doğum gününde bu cuma için barbi pasta siparişi almıştım. Ancak dün siparişin günü değişti hem bugüne hemde cuma gününe iki adet pasta yapmam istendi. Akşam saatlerinde girilen mutfaktan gece yarısı mola verilerek çıkıldı ve sabahın erken saatlerinde eksiklerek tamamlanarak pasta oluşturuldu. Ve en müsait yer olan pencere önünde resmi çekildi. Bugün okulda kutlanacak süpriz bir doğum günü pastası olacak. İnşallah beğenirler sahibinden önce siz görüyorsunuz.
Sevgilerimle,
Not: Pastanın tadı ve görüntüsü çok beğenilmiş. Ve doğum günü kızı cuma günü için yapılacak olan pastayı uyuyan güzel temalı olmasını istedi.

11 yorum:

Halenze dedi ki...

amanınn eferim kız zülbiş valla harika bişi olmuş bu. pembiş etekli barbi:) ellerine sağlık.

Karamelli kek birbirine karışıyormu diye sormuşsun. inan bende öyle sandım ama enteresan şekilde kakaolu kek hamuru dökülünce yukarı çıkıyor. alttaki sütlü yumurtanın kaldırma kuvevti bayağı fazla heralde:) kesinlikle karışmıyor. muhakka dene derim inan çok güzel oldu..

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

halenzecim çok sağol pastama ilk yorumu sen yaptın.
teşekkürler,

Pelin dedi ki...

Merhaba,
Kız çocukları bayılıyorlar Barbie pastaya. Seninki de oldukça başarılı olmuş.Çok beğenildiğinden eminim.Ellerine sağlık. Aşağıda araba pastanın yapılışını çok detaylı anlattığın için de teşekkürler.
Sevgiler

zarpandit dedi ki...

canım yien harikalar yaratmıssın gercekten super olmus benim en cok kortugum pasta bu pasta oöayacak gibi geliyor hep bana :)
ama senin ki harika olmus kusursuz :)

Disalce dedi ki...

canım harika olmuş...

ellerine sağlık....

mutlaka beğenmişlerdir....

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

Pelin; teşekkür ederim. Araba pastayı yana yakıla aradığım için ayrıntıları yayınlamasaydım aklımda kalıcaktı.

Gökçecim; yorumun için teşekkür ederim. Gerçekten zor bir pasta. Yapım aşamaları bayağı strese sokuyor insanı ama sonuç güzel olunca herşeye değiyor.

Unknown dedi ki...

barbi pasta kız çocuklarının favorisi çok şık hazırlamışsın eline sağlık sevgiler

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

barbi pastayı yapmasınıda görmesinide yemesinide pek severim:)ellerine sağlık canım..

çocuklar bayılmıştır kesin.

Cafe Gusto dedi ki...

Ellerine sağlık.Bu pastanda diğer pastalarında süper olmuş.Bende denemek istiyorum..sevgiler..

Bir Dilim Düş dedi ki...

Zülbiyeciğim ben Barbie pasta siparişi aldığımda inanılmaz mutlu oluyorum ve çok eğleniyorum. Seninki de harika olmuş.

Sevgiler,
Evren

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

http://gulengorucu.blogspot.com/
barbie pasta harika nasıl yapılıyo içi şşeklı nasıl verılıyo