9 Ocak 2009

MİNİK PRENSESİMİN DOĞUM GÜNÜ İÇİN DAVETİYE KURABİYELERİ


Merhaba,
Tam iki yıl önce 11 Ocak 2007 de minicik pembe giysiler içinde aldım kucağıma kızımı. O kadar küçüktüki onu minik tırtılım diye seviyordum. Kelimelerin anlatamadığı duygular vardır ya biride anneliktir bence. Dokuz ay tek vücut olarak yaşadığınız parçanızı kollarınıza almak, sesini duymak, varlığını hissetmek. Ve benim minik tırtılım büyüyor. Pazar günü iki yaşını dolduracak. Allah nasip ederse büyük bir partiyle kutlayacağız. Hazırlıklara başladık. Bugün davetiye kurabiyelerimizi dağıtacağız.
Pazar akşamına kadar büyük bir telaş içinde olacağım. İnşallah sorunsuz bir şekilde doğum günümüzü kutlarız.
Pazartesi günü partimizden görüntülerle görüşmek dileğiyle,
Sevgilerimle,


9 yorum:

sarımutfak-hande dedi ki...

süper olmuşlar renkler harika ellerine sağlık
kızının doğumgünü kutlu olsun cnm
sevgiler

zarpandit dedi ki...

harikalar:) heyecanla bekliyorum minik melegin dogum gunu anlarını :)

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Zülbiyeciğim,

kızına sağlık ve mutluluk dolu hayırlı yaşlar dilerim...

kesinlikle seninle aynı fikirdeyim, annelik bütün duyguların üzerinde olan çok kutsal bir duyguymuş, kızım büyüdükçe daha iyi anlıyorum bunu...

Iyi eğlenceler ve sevgiyle kal,

Unknown dedi ki...

ÇOK ŞIK ÇOK GÜZELLER ELLERİNE SAĞLIK DOĞUM GÜNÜNÜDE EN İÇTEN DİLEKELRİMLE KUTLARIM ALLAH UZUN ÖMÜRLER NASİP ETSİN YAVRULARIMIZA NİCE SENELERE İNŞALLAH

emine dedi ki...

okurken bir an gözlerim doldu annelik çok yüce çok eşsiz bir duygu gerçekten dilerim isteyen herkes tatsın bu duyguyu kuzucuğunuzun doğum günü sizinde annelliğinizin ikinci yılı kutlu olsun nice seneler hep beraber mutlu olun kurabiyelerde çok güzel olmuşlar ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Hobidünyam woman forum yemek etkinliği #3 kurabiye ye

http://hobidunyam.womanforum.net


edaca30 ve papatya68 in birlikte hazırladığı;
hobidünyam womanforum için hazırladığımız yemek etkinliğimizin "3."sü olan" kurabiye ye" etkinliğine sizleri de bekliyoruz.
10 ocak 2009 dan 30 ocak 2009 a kadar sürecek olan etkinliğimizde sizleri ev sahibesi olarak ben (papatya68) ağırlamak istiyorum sizler kurabiyeleri yapın gelin birlikte paylaşalım.
yapmanız gereken şey o güzel ellerinizle yaptığınız muhteşem kurabiyelerinizi bloğunuzda yayınlayıp benim bloğuma yorum bırakarak hazır olduğunu bildirmeniz sonra ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ve hobidünyam womanforuma ekleyip yayınlayacağım artık hepimizin zengin bir kurabiye arşivimiz olacak ne güzel bir paylaşım değilmi?haydi herkes kurabiyelerini yapıp gelsin çaylar da benden lezzet paylaşımı için bekliyoruuuuuuuuz.
Eda & Aynur

Not: blog sahibi olmayanlarda katılabilirler (sahrayolu@gmail.com) adresime yaptığınız leziz kurabiyelerinizi resmiyle birlikte isminizi de yazıp yollayın bizde yayınlayalım lezzetli paylaşımlarda buluşalım bekliyoruuuuuuuz

PASTASEHRİ dedi ki...

Minik kızınızın doğumgünü kutlu olsun. Nice mutlu doğumgünlerime
sevgilerimle
Funda

Adsız dedi ki...

yavru kuşa mutlu nice güzel yıllar dilerim..

kurbişler nefis olmuş zülbiye ellerine sağlık

sıcacık sevgiler

Unknown dedi ki...

DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN HERŞEYDEN ÖNCE AMA İKRAMLAR BİR HARİKA ELİNE KOLUNA SAĞLIK HELE PASTAYA VE CUUP CAKELERE BAYILDIM