14 Ağustos 2009

PASTAKOLİK ETKİNLİĞİ ''CANIM ÇEKTİ''

Merhaba,

Çok istediğim bir şey daha gerçekleşti. Pastakolik’in yeni etkinlik döneminin ilk ev sahibi ben oldum. Bu ev sahipliğini yapmaktan büyük bir mutluluk duyduğumu belirtmek istiyorum.

15 Ağuston’tan 14 Eylül’e kadar tam bir ay boyunca sizden tarifler bekleyeceğim. Etkinlik konusu kitap ve dergilerde gördüğümüz ve canımızı çektiren pasta ve yan ürünleri. Bu yan ürünler kek, kurabiye, cup cake ve truf gibi tatlı tariflerden oluşacak. Anlayacağız çok tatlı bir etkinliğimiz olacak. Tariflerin bir kaynaktan olması aramızda tarif paylaşmamıza da imkan sağlayacak.

Etkinliğe katılmak için blogunuz var ise linkinizi ve tarifinizin adını, blogunuz yok ise katıldığınız şehri, isminizi, tafinizin adını ve resmini canimcekti1@gmail.com adresine göndermenizi rica ediyorum.

Keyifli bir etkinlik geçirmek dileğiyle,

Sevgiler,

Zülbiye

14 yorum:

Yıldız dedi ki...

ee valla ben ne zaman yemek dergilerine baksam canım mutlka bi şeyler çeker :)
o halde varım :))
Sevgiler canım en kısa zamanda hazırlanıp etkinliğe katılacağım...

PASTA DANTELA dedi ki...

merhabalar etkinliğiniz hayırlı olsun ..sessiz takipçilerinizdendim artık bloğumdan herkes ile paylaşımlarda bulunuyorum... ben de katılmak isterim.. kolaylıklar dilerim..sevgi ile kalın..

fidaneli dedi ki...

eyvah eyvah:) pekı tum bu can cektıren seylerı gördukten sonra ne olacak:)) yandık desene:))

Rakunt ideas dedi ki...

merhaba klay glsin şimdidn Kd kydm ama lmad bi türlü .

Sevil Şahin dedi ki...

zülbiyecim canım hadi bakalım hayırlı olsun bende katılacagım inş. tatlım kolay gelsin sana
sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ-3-

HAZIRLAYANLAR

http://porselendemlik.blogcu.com
http://birdemliksohbet.com
http://gelibolu17.blogspot.com

21 AĞUSTOS 2009 - 5 EYLÜL 2009

tarihleri arasında ben sevil yani http://birdemliksohbet.blogspot.com
sizleri ağırlamaktan mutluluk duyacağım.
her türlü yemek,çorba,tatlı,tuzlu iftar ve sahur için hazırladığınız tarifleri,
sayfanızda yayınlayıp bana haber verirseniz,bende zevkle sayfamda yayınlarım...
şimdiden katılımlarınıza çok teşekkür ediyorum...
sevgiler
sevil
Not: cboxa bırakılan mesajlar gözden kaçabileceği için,
yoruma bırakmanız önerilir....

Stil Direktoru dedi ki...

Canım bana mailimden dön detayları konuşalım tema sırası sende ok

pelince dedi ki...

başlık tam benlik :)) canımın çektiği bir çok şey var ....

katılırım inşallah...

sevgiler..

hayırlı ramazanlar..

ayseyaman dedi ki...

Zülbiye canımın çektiği tarifler birikmeye başladı, insallah her hafta yeni bir tarif hazırlayıp sana göndermeye çalışacağım..

bu güzel etkinliğe evsahipliği yaptığın için çok teşekkürler, şimdiden kolay gelsin, sevgiler

lezzetduragi dedi ki...

şablonu copy yapamıyorum hata veriyor sürekli.

zuzu günlüğü dedi ki...

çok güzel bende katılmak istiyroum

Narince dedi ki...

Etkinlik kodunu bulamıyorum yalnız.

Narince dedi ki...

Atlamışım, teşekkür ediyor, etkinlikte kolay gelsin diyorum. Sağlıcakla kalın.

Narince dedi ki...

Yalnız şimdi de kod kopyalanmıyor. Sorun bende mi anlamadım.