15 Mart 2010

KREATIV BLOG ÖDÜLÜM



Sevgili Küçük Mutfak Melike'den aldığım ödülle çok mutlu oldum. Kendisine beni ödüllendirdiği için çok teşekkür ederim. Bu ödülün bazı şartları varmış benimde onları yerine getirmem gerekiyor.

Ödül şartları: Sizi ödüllendirene teşekkü edin.
Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
Ödülün logosunu yayınlayın.
7 yaratıcı bloggerı ödüllendirin.
7 bloğun linkini yayınlayın.
Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.

Blogger ödülünü verdiğim 7 arkadaşım:
Pasta Tasarım-Nesrin Abla
Burçi'nin Denemeleri-Burçin Abla
Pelin'ce Lezzetler-Pelin Abla
Kakaolu Pasta-Gökçe
Fidaneli-Fidan Abla
Anne Kız Mutfaktayız-Birsel Abla
Hünerli Bayanlar-Müge Abla

HAKKIMDA 7 İLGİNÇ ŞEY (Ben ilginç olmayan ama benimle ilgili olan 7 şey yazıyorum)

1- Kızıma sarılırken Dünyanın en mutlu insanı oluyorum.
2- Arkadaşlarımla pis 7 li oynarken çok eğleniyorum.
3- Kurabiye yaparken çok mutlu oluyorum.
4- Gülmeyi çok seviyorum.
5- Mutfakta zaman geçirmeyi ve yaptıklarımı yedirmeyi çok seviyorum.
6- Açık havada dolaşmayı çok seviyorum.
7- Yolda müzik dinlemeyi çok seviyorum.

Sevgilerimle,

3 yorum:

Saliha dedi ki...

Sevgili Zülbiye ödülünü sonuna kadar hakedıyorsun tebrık ederim:)
ayrıca kurabıyelerımız cok lezızdı tekrar tekrar cok tesekkurler..bugun kurabıyelerı sayfamda yayınladım :)

Müge Hüner dedi ki...

Şeker Zülbiyecim;
Bende seni çook seviyorum, çok uzun zamandır takip listemdesin.
Her geçen gün güzelleşen tasarımlarını zevkle takip ediyorum.

Ödül için de ne desem az, çok mutlu ettin beni canım, çok gurur duydum.
Tekrar tekrar teşekür ederim, çok sağol canım.
Öperim.

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Ödülünü tebrik ediyorum, sayfana yakışan bir ödül. Beni de layık gördüğün için çok teşekkür ediyorum, gurur duydum. Sevgiler.