2 Haziran 2010

NAZAR BONCUĞU KURABİYE

Sevgili Sema teyze oğlu askere giderken benden asker kurabiye yapmamı istemişti. Büyük bir heyecanla hazırladım kurabiyeleri yeni bir deneyimdi benim için ve çok beğenildi kurabiyelerim verilemeyen misafirler için ikinci kez istendi.

Daha sonra asker oğlu için doğumgünü pastası hazırladım.

Ve asker geldi. Sema teyze okutacağı dua için bu sefer 60 adet nazar boncuğu kurabiyesi hazırlamamı istedi. Bende Sema teyzemin isteği doğrultusunda kurabiyeleri hazırladım yarın okutulacak dua da dağıtılacak.

Sevgili Sema teyzecim o güzel sesinle bana her zaman pozitif enerji verdiğin için ve bana güvendiğin için çok teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle,




4 yorum:

Gönül dedi ki...

aman nazarlar değmesin...harika olmuş hayatım ellerine sağlık..öpüyorum sevgiler

bahar dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık ...

YeMeK vAkTi dedi ki...

ellerinize sağlık gerçekten çok güzel olmuşş

Sema ÜNAL dedi ki...

Ellerin dert görmesin Zülbiyeciğim;
Asker annesi olarak sana ne kadar teşekkür etsem azdır.Oğlum Övkunt'u askere uğurlarken,askerdeyken ve terhis olduğunda hep senin emeklerinle besledik.Fikir benden uygulamak senden.Yaptığın güzel ve leziz kurabiyelerle hem hayatımıza biraz daha renk geldi,hem de misafirlerimizi gururla ağırladık.Herkes çok memnun kaldı ve el emeği olduğuna inanamadı.Nazar boncuklarını arabalarına uğur olsun diye asacaklarını söyleyenler bile oldu.Kısacası Zülbiyeceğim pozitif enerjin emeklerine de yansımış.Ailece seni çok seviyoruz.Eşinle yavrunla sana yaşam boyu sağlık ve mutluluklar diliyoruz.
ÜNAL AİLESİ