1 Aralık 2009

MİMLENDİM

İyi haftalar dileyerek başlamak istiyorum yazıma sabah blogumu açtığımda pastatika tarafında mimlenmiş olduğumu gördüm. Kendisine teşekkür ederek hiç zaman kaybetmeden sorularını cevaplamak istiyorum.

-En son hangi ülke gündemiyle canını çok sıktın?
Bir ülke aramaya gerek yok kendi ülkemde o kadar çok can sıkacak gündemler var ki. Terör olayları ve domuz gribi salgını oldukça canımı sıkıyor.

-En son hangi şarkıdan nefret ettin?
Tesadüfen dinlemek zorunda kaldığım Ajdar'ın bir televizyon programında söylediği son şarkısı.

-En son hangi fast food ürününden tiksindin?
Uzun zamandır fast food yemedim.

-En son hangi sakatatı yedin?
Birkaç ay önce arnavut ciğer zaten başka sakatatta yemem.

-En son hangi yerli şarkıyı beğendin?
Şimdilerde Yoncalodi'nin Emaneti çok beğiniyorum.

-En son hangi yabancı sözlü şarkıyı beğendin?
Pussycat Hush Hush'ı dinlemekten zevk alıyorum.

-En son hangi yerli filmi beğendin?
En son Nefes'e gittim. Verdikeleri emeğe değmiş çok beğendim.

-En son hangi kitabı okudun?
Kitap konusunda çok geride kaldım bir türlü okumaya fırsat yaratamıyoru en son Daniel Steel'in romanlarını okumuştum.

-En son hangi bilgisayar oyununu oynadın?
Bir çiftlik oyunuydu adını hatırlamıyorum. Farm Ville değil.

-En son neden korktun?
Kızımın alerjik bronşit olduğunda korkmuştum.

-En son kime ve neye küfrettin?
Akşam haberleri seyrederken izlediğim görüntülüre.

-En son neden kaçtın (opsionel: koşarak da olabilir) ?
Hatırlamıyorum desem en doğru cevap olur.

-En sevdiğin 5 film?
Şu anda aklıma gelmiyor.

-En sevdiğin 5 şarkı?
Bugünlerde Babutsa Yanayım Yanayım, Murat Boz Sallana Sallana, Sertab Erener Bu Böyle, Gökhan Tepe Çok Özlemişim Seni

-En sevdiğin 5 yemek?
Makarna, patatesin her türü, tavuk kızartma, mantar,

-En sevdiğin 5 isim?
CEMRE :)

-En sevdiğin 5 oyun?
Bilgisayar oyunlarıyla aram pek iyi değil.

-En büyük korkun nedir?
Sevdiğim birini kaybetmek.

-En nefret ettiğin 5 klişe laf?
Ne diyosuuun
İkoncan

Hiç yorum yok: