9 Aralık 2009

YENİ YIL KURABİYELERİ

Merhaba,

Bu sene bende yeni yıl kurabiyeleri hazırladım. Yeni yıl ruhu çok farklı birşey insana yeni umutlar veriyor. 2010 yılına girerken sevdiklerine kurabiye hediye etmek isteyenler için 6 set kurabiye hazırladım. İstediğiniz seti seçebilir yada beğendiğiniz kurabiyelerden kendi setinizi oluşturabilirsiniz.

1. Set: Kırmızı kutu içerisinde 10 adet kurabiye



2. Set: Yeni yıl temalı çanta içerisinde 10 adet kurabiye



3. Set: Kırmızı kutu içerisinde 10 adet kurabiye



4. Set: Yeni yıl temalı çanta içerisinde 10 adet kurabiye



5. Set: Kırmızı pencereli kutu içerisinde 1 büyük boy Noel baba ve 5 adet kurabiye



6. Set: 55 cm'lik süslenmiş çam ağacına asılı 10 adet kurabiye



Sevgilerimle,

9 yorum:

küçük*mutfak dedi ki...

Ellerine sağlık çok şirin olmuşlar,bol bol siparişler diliyorum.Sevgiler...

fidaneli dedi ki...

hepsı bırbırınden sırın olmus cnm.. ama ben en cok alttakı mavılerı sevdım:)) ehh belkı komsuna hedıye etmek ıstersın dıye dusundum hahaha

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

yorumlarınız için çooook teşekkür ederim. Beğeni mesajları almak beni çok mutlu ediyor.
Sevgilerimle,
Fidan ablam istediğin kurabiye olsun. :)

pelince dedi ki...

Bunlar nasıl beğenilmez,hepsi harika... emeklerine sağlık..

Sevgiler.

TAZE NANE dedi ki...

O kadar güzeller ki.
İnşallah bol siparişler alırsın.
Sevgiler.

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

Pelin abla ve taze nane güzel yorumlarınız için çook teşekkür edirim.
Sevgiler,

HUYSUZBALIK dedi ki...

Yeni yıl yeni umutlar hakikaten de. Çok güzel kurabiyelerin Zülbiyecim. Ellerine sağlık. Sevgiler...

sevimlimutfak dedi ki...

Kurabiyeler hepsi birbirinden şık. Bol siparişler. Ellerine sağlık.

Canan dedi ki...

Bunlar müthişler!!! Ellerine sağlık bayıldım. İnşallah bol bol siparişler alırsın.

Sevgiler
Canan