24 Şubat 2010

İLK TOPLU SİPARİŞİM MELEK KURABİYELER

Merhaba,

Bu haftaya çok güzel bir telefon konuşmasıyla başladım. Meral hanım kızının anaokulu Doğa Koleji'nde dağıtılmak üzere tam 100 adet melek kurabiye istediğini söyledi. Aldığım ilk toplu sipariş olacaktı bu kurabiyeler heyacanım, mutluluğum anlatılmaz derecedeydi. Pazartesi aldığım siparişi çarşamba sabahına yetiştirebilme düşüncesi de ayrıca stres yaşamama sebep oldu. Ama iki gecede hızlı bir şekilde kurabiyelerimi hazırlayarak sorunsuz olarak bu sabah kuryeye teslim ettim. Tek eksik kalan şey güzel bir fotoğraftı ne yazık ki zamansızlıktan kurabiyelerimi sadece toplu halde mutfak masamın üzerindeyken çekebildim.



Sevgili Meral Hanım'a bana güvendiği için çok teşekkür ediyorum.

Sevgilerimle,

9 yorum:

burcuu dedi ki...

Sizin spesyallerinizden oldu bence melek kurabiyeler :) Ellerinie sağlık, çok güzeller :) Nice boll bol siparişlere:)

Burcu/Pastatika

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

yorumun için teşekkür ederim Burcu. Melek kurabiyeleri hazırlamaktan çok zevk alıyorum.

Sevgilerimle,

pelince dedi ki...

Ne güzel olmuşlar,ellerine sağlık..

Hayırlı Kandiller diliyorum..Tüm duaların kabul olsun inşallah...

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

Güzel düşüncelerin için teşekkür ederim Pelin abla.

liza dedi ki...

Yorumun için teşekkürler Zülbiye.Senin meleklerde rengarenk ne güzel olmuş.Zaman Zaman son anda yetiştirmelerden dolayı ben de resim çekmekte zorlanıyorum.Şu zaman ne kadar değerli bişey:))

Kurabiye Diyarı dedi ki...

ellerine sağlık, gönlüne ferahlık :) ne güzel bitmiş, paketlemişsin, insan teslim edince mutlu oluyor di mi :)

Unknown dedi ki...

Melekler sana uğur ve yoluna ışık getirmeye başlamış bile Zülbiyeciğim... :)
Benim melek kurabiyelerimi sürpriz bir şekilde aldığım o sabah geldi aklıma tekrar mutlu oldum...
Sevgiyle kal,
Bahar

bake a cake dedi ki...

çok güzel görünüyorlar. Ellerinize sağlık:))
bakeacakeas@blogspot.com

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

sevgili liza,kurabiye diyarı, bahar ve bake a cake güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim.
sevgilerimle,