11 Şubat 2010

SEVGİLİLER GÜNÜ KURABİYELERİ

Merhaba,

Yoğun geçen sevgililer günü kurabiye hazırlığından sonra yaptıklarımı sizinle paylaşmamın zamanı geldi. İlk olarak Emine hanım'ın siparişini yayınlamak istiyorum. Kendisi Kars'ta askerlik yapan erkek arkadaşı için benden kurabiye yapmamı istedi. İstemiş olduğu kurabiyeleri resimleriyle birlikte bana bildirirerek yardımcı olduğu için ayrıca kendisine teşekkür ediyorum. İşte Emine hanımın istemiş olduğu ve benim de birebir hazırlamış olduğum kurabiyeler.




Emine hanım üstteki kurabiyeleri internetten daha önceden yapılmış olan kurabiyelerden seçmişti. Altta ki bu uykucu pengueni resim olarak beğenmiş ve bunun kurabiyesini istemişti. Çok zevk aldım bu uykucu pengueni yaparken. Nasıl benzetebilmiş miyim?





Bir sonraki yazıda toplu olarak gönderilen sevgililer günü kurabiyeleri var.

Sevgilerimle,

Hiç yorum yok: